Najsnažnija E klasa u povijesti Mercedesa

Mercedes-AMG pretvorio je najinteligentniju poslovnu limuzinu u najsnažniju E-klasu svih vremena, kroz modele E 63 4MATIC+ i E 63 S 4MATIC+. Ugrađeni 4.0 litreni twin-turbo V8 motor razvija snagu od 450 kW (612 KS) što mu osigurava superiorna ubrzanja i epitet najsnažnijeg motora koji je ikada ugrađenu E-klasu. Uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde, ova nova poslovna limuzina je u vrhu klase, a AMG SPEEDSHIFT MCT devetstupanjski sportski mjenjač po prvi put dolazi u kombinaciji s mokrom start-off spojkom.

NOVI 4MATIC Ugrađen je i potpuno novi AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače. Raspodjela okretnog momenta na prednju i stražnju osovinu po prvi put je promjenjiva što osigurava optimalno prianjanje bez obzira na uvjete na cesti.

Svaki detalj vanjštine i unutrašnjosti je tako dizajniran da omogući iskustvo AMG Driving Performance filozofije iz prve ruke. Model E 63 4MATIC+ standardno dolazi s 10-kračnim naplatcima 9.5Jx19 (sprijeda) i 10Jx19 (straga) u titan sivoj boji visokog sjaja, s gumama dimenzija 265/35 ZR 19 i 295/30 ZR 19. Modelu E 63 S 4MATIC+ namijenjene su gume 265/35 ZR 20 i 295/30 ZR 20 na kotačima s 5 dvostrukih krakova.

AMG 4.0-litreni twin-turbo V8 motor u modelu E 63 S 4MATIC+ uz 450 kW (612 KS) razvija najveći okretni moment od 850 Nm u rasponu od 2.500 do 4.500 o/min. Ubrzanje od nula do 100 km/h traje 3,4 sekunde, a brzina je elektronski ograničena na 250 km/h (uz AMG paket za vozače: 300 km/h). Model E 63 4MATIC+ razvija snagu od 420 kW (571 KS) i maksimalni okretni moment od 750 Nm, a ubrzava do 100 km/h za 3,5 sekundi.

TURBO PUNJAČ U V UTORU Ovaj napredni AMG 4.0-litreni V8 biturbo motor koristi sustav dva turbo punjača, koji nisu ugrađeni s vanjske strane bloka motora, nego između cilindara u V utor, a po prvi put se koriste turbo punjači s dvostrukim kanalima kako bi se dodatno pojačale performanse i odziv.

a maksimalnu učinkovitost opremljen je AMG Cylinder Management sustavom deaktiviranja cilindara. Ovaj sustav već osigurava SLK-u 55 da postigne impresivno nisku potrošnju goriva i emisije. U režimu djelomičnog opterećenja, drugi, treći, peti i osmi cilindar se deaktiviraju, što značajno smanjuje potrošnju goriva. Uz kombiniranu potrošnju goriva od 8,9 litara i CO2 emisije od 203 grama po kilometru (kombinirano), modeli E 63 4MATIC+ i E 63 S 4MATIC+ imaju najbolje vrijednosti u odnosu na najbliže konkurente.

Oba E 63 modela ekskluzivno su dostupna s inovativnim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kotače. Raspodjela okretnog momenta na prednju i stražnju osovinu, osigurava optimalno prianjanje sve do fizikalne granice. Na ovaj način može se voziti od pogona na sve kotače koji nudi dobro prianjanje do čistog pogona na stražnje kotače. Prijelazi su neuočljivi i baziraju se na sofisticiranom algoritmu. I driftanje je moguće zahvaljujući potpuno promjenjivoj raspodjeli momenta. Drift način rada, koji je dio standardne opreme modela E 63 S 4 MATIC+ se može aktivirati u ”Race” programu vožnje koristeći poluge iza upravljača, uz uvjet da je ESP deaktiviran i da je mjenjač u ručnom režimu rada.

DRIFT Kada se aktivira drift način rada, E 63 S 4MATIC+ postaje vozilo sa čistim stražnjim pogonom, a ostaje aktiviran dok ga vozač ponovo ne deaktivira.

DYNAMIC SELECT programi vožnje “Sport” i “Sport Plus” projektirani su za visoku dinamičnost vozila. Veći broj okretaja motora u praznom hodu u ”Sport Plus” programu, dodatno omogućuje brzo kretanje vozila iz mirovanja. E 63 S 4MATIC+ također dolazi s “RACE” programom vožnje za jako dinamičnu vožnju na zatvorenim trkaćim stazama. U ovom slučaju svi parametri su namješteni za maksimalne performanse. Kontrolna logika RACESTART funkcije je nova i značajno je pojednostavljena. U Sport, Sport Plus ili RACE programima vožnje, sve što vozač treba napraviti je lijevom nogom snažno pritisnuti papučicu kočnice i istovremeno desnom nogom do kraja pritisnuti papučicu gasa. Ugrađena elektronika će u tom slučaju namjestiti optimalan broj okretaja motora. Ovisno o zahtjevima ili površini ceste, broj okretaja motora može se povećati ili smanjiti u bilo kojem smjeru aktiviranje poluga iza upravljača. Ako vozač makne nogu s papučice kočnice, E 63 4MATIC+ će ubrzati iz mirovanja s optimalnim prianjanjem.

Model E 63 4MATIC+ ima ventilirane i perforirane diskove dimenzija 360×36 mm sprijeda sa šest-klipnim čeljustima i dimenzija 360×24 mm straga sa jedno-klipnim plivajućim čeljustima. Model E 63 S 4MATIC+ opremljen je sprijeda diskovima dimenzija 390×36 mm, a dostupan je i AMG Carbon Ceramic sustav kočenja s keramičkim diskovima dimenzija 402×39 mm sprijeda i 360×32 mm straga.

Klijenti sa strašću za moto sportom biti će zadovoljni RACETIMER uređajem za mjerenje vremena krugova na zatvorenim stazama. Kao nadopuna RACETIMER uređaju, Mercedes-AMG je razvio novu „Mercedes me“ connect AMG TRACK PACE aplikaciju. Klijenti je mogu koristiti za analizu i poboljšanje njihovog stila vožnje po stazi i dijeljenje ovih informacija s drugim AMG vozačima preko aplikacija Facebook, Vimeo, YouTube ili AMG PrivateLounge.

TRKAĆA APLIKACIJA BLUETOOTH Aplikacija za Apple iPhone® spojena je s ugrađenom trkaćom aplikacijom u glavnoj jedinici preko WiFI ili Bluetooth® veze.

COMAND Online informacijsko-zabavni sustav u realnom vremenu prenosi sve podatke o vozilu – uključujući brzinu, stupanj prijenosa, kut upravljača, vrijeme, poziciju i temperaturu – u ovu aplikaciju. Ova aplikacija za pametni telefon također se može spojiti s GoPro kamerama kako bi vozač mogao snimiti interaktivni video svoje vožnje, uključujući sve podatke o vožnji.

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s